Tuesday, September 30, 2008

دین و فرم ثبت نام!

ژاله آزادی- اصفهان

هنوز چند روزی از آغاز سال تحصیلی نگذشته است که درگیری بین دانشجویان و حراست شروع شده است، به دلایل زیر پا گذاشتن قوانین!!! دانشگاه، و دقیقا از روی همان فرم تعهدنامه کذایی که به دانشجویان داده اند که امضا کنند.
در سراسر دوران تحصیل و حتی سر جلسه امتحان، حراست دست از مزدوربازی برنمی دارد و ترم گذشته دانشجویان زیادی از ادامه دادن جلسه امتحان محروم ماندند و در اتاق رئیس دانشگاه تفتیش عقیده شدند: مگر شما مسلمان نیستید، علت اینطور پوشش چیست و هزاران سوال بی ربط دیگر..
در فرم ثبت نام باید بنویسی چه دینی داری چون دین جزء مشخصاتی است که باید پر شود و وای به حال دانشجویی که بخواهد خط تیره بکشد! تکلیف ما دانشجویانی که نه تنها دین نداریم بلکه از مخالفان و مبارزان علیه دین و مذهب هستیم چیست؟؟ یا سکوت و یا.... .چاره ای نداریم جز اینکه دین پدران و مادرانمان را در آن بنویسیم تا بتوانیم به تحصیلمان ادامه دهیم.رژیم کثیف و دیکتاتور اسلامی ایران حتی با وجود این قوانین سختگیرانه و قرون وسطایی نمی تواند از فروپاشی خود جلوگیری کند و تمامی اینها چاهی است که به دست خود رژیم برای سقوطش در آن کنده می شود، جوانان درایران بیدارند و در کمین لحظه ای برای براندازی این حکومت کثیف اسلامی.

No comments: